Godnatt

ph: älskling på hans 180säng - ta mig dit
 
Hej på er. Somnade till förut, sov i någon timme och sen vaknade jag till och insåg att jag inte fick sova en minut till innan det är läggdags för dagen, så jag knäppte på dexter och drack en kopp kaffe. Hjälpte lite men nu är jag dö trött igen, dags för sängen tror jag. Längtar tillbaka till älsklings STORA 180 säng. Har inte sovit så bra på länge som jag gjorde natten till idag, ville verkligen inte gå upp, den var så stor och skön för lilla lilla lilla mig på en och en halv meter. En stor säng med en dunderbar pojkvän i, kan det bli bättre? Jag tror jag ska flytta dig ett tag och bara sova;) Nej nu är ögonlocken för tunga för att jag ska orka vara vaken mera, så nu åker en film på och jag kryper under täcket, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0