Home

Hej på er. Kom in för 5 minuter sedan efter att jag har ätit lunch ute med Matilda och Elin, riktigt mysigt. Känns så skönt att kunna unna sig lite nu när pengarna för en gång skull gör som jag vill. Nu blir det dock till att ta det lite lugnt eftersom att jag har en del planer inför årets början samt att jag åker till Stockholm i april och måste spara pengar:) Väl hemma nu så ska jag ta en kopp kaffe innan jag knäpper på ännu ett avsnitt av Dexter. Det blir en seg dag idag med andra ord fram tills att det blir två timmar på bandet ikväll någon gång:) 6 cm runt magen ska bort, det är mitt mål. Mer behöver jag inte förlora haha;) Men då är jag nöjd iallafall. Så körd gärnet nu. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0