I väntan

Sitter i soffan, kikar på Dexter och väntar på att Max kommer hit, dock lär det väl ta ett par timmar till. Blev bjuden på middag ute av mor. Briggen blev det. Efter det blev jag körd till pappa för att fixa ett par byxor (sy) och nu är jag hemma hos mamma igen. Det har blivit ett farande idag så nu ska jag sitta still, är så himla slut i kroppen. Får hoppas på att jag piggnar till lite efter en kopp te:) 
 
Just det, några av er börjar ju skolan imorgon, hur känns det? 
Jag har lite småtur och börjar på onsdag, men det känns allt i hjärtat nu. Hade velat ha ledigt i några dagar till iallafall. Men om tryga en månad är det ju sportlov och även lite ledigt hit och dit så jag hoppas på att denna terminen går fort. Den värsta av terminerna om jag får säga det själv. Alla nationella prov är ju nu, usch för dom. Men det är bara att ligga i och göra så gott man kan:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0