Min dag

ph: jag
 
Hej på er. Har er dag varit bra? Min har varit kanon. Skola från 08.30 - 10.00, direkt efter det så gick jag, älskling och Ahlin in till stan för att äta pizza som ett litet val av Ahlin som är 18-årsbarnet idag:) Efter pizzan var det gymmet som gällde för mig och älskling, efter en timme där så kom Ahlin då pojkarna drog till relaxen och jag fortsatte träna stenhårt nu. Lyckades även med en sak som jag inte vill berätta om förens bilden på det är tagen, är stolt! Åkte iallafall hem till älskling sen, myste och såg på film till mor kom och hämta mig då jag körde hem. 
 
Nu sitter jag med skrikande mage och väntar på mat, ska bli mums. Sen är det Dexter som gäller för mig. Hejdå sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0