Snart är det dags

ph: jag
 
 
Nu har jag gjort mig iordning, fått på mig nästan alla kläder. Nu är det bara skorna och kavajen som saknas. Just nu sitter jag och dricker en kopp kaffe samt äter en banan som lite mellanmål innan vi åker. 09.15 ska mamma och jag hämta, syster, storebror och hans tjej sen åker vi mot Håverud där begravningen för morfar är. Nu börjar den tunga känslan i kroppen stiga fram, tycker det är så hemskt med begravningen, nu är det värre när det är en närstående:( Jag vet inte riktigt när vi kommer hem, men ikväll någon gång. 6-7-8 tiden kan jag tänka mig, det tar ju en stund att åka också:) Ikväll sover jag iallafall med älskling, vart vi hamnar vet jag dock inte. Ska bli dunderbra att ha honom vid sin sida efter allt iallafall. Ni får ha en jätte bra dag, så hörs vi ikväll, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0