Tiden tickar

ph: jag
 
Tiden går och vi har nu vår sista lektion, dock är den tre timmar lång men det ska jag väl klara. Efter skolan ska jag göra alla ärenden som jag skrev imorse och jag blir trött av att bara tänka på allt men pigg utav att få det gjort;) Att slutföra saker är väl nästan det bästa som finns. Jag börjar iallafall men körskolan så att jag får det ur världen, inskrivning och sådant sker i slutet av månaden när teorikurserna kör igång igen, ska bli skönt att komma igång med plugget och bocka av körningen inom kort. Förhoppningsvis har jag kortet innan sommaren, men vi får äl se:) Nu ska jag ha lektion men jag skriver när jag är hemma ikväll. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0