Välkomnar 2013

 
 
 
 
 
 
Hur hade ni det igår?, Hade det helt fantastiskt bra. Började hos David där vi käkade och förfestade, sen trampade vi vidare hem till Jenny där det blev skratt, dans, bordsdans, tjöt och en dunderbra stämning. Vi tände raketer, tittade på raketer och jag fick min nyårspuss - självklart av världens bästa pojkvän. Efter 00.00 då vi skålade in det nya året så fortsatte vi festen. 
 
Så nu har vi bockat av år 2012 och påbörjat 2013, oj vad konstigt det där kändes..2013.. Helt nytt! Detta hoppas jag blir ett helt fantastiskt år. Säger man väl varje år men som vi även säger. Det blir vad vi gör det till, så nu gör vi detta till ett toppen år. 
Hur mår ni annars idag, många som är bakis kanske? Jag har precis kommit hem från staden där vi åt frukost idag. Riktigt gott. Jag och älskling mår även helt okej idag, lite trötta bara. Det hör till. Nu blir det till att kolla på serien - Dexter och ta det lugnt. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0