Det artar sig

ph: syster
 
Det börjar kännas bra nu, inte långt kvar. Kan ta upp benet helt okej och har även börjar att gå ner med höjd framtill. Just nu jag på ANDRA "steget" av ribbstolen, sm ni ser på bilderna ovan. Känner mig duktig.
 

Träningen gick kanon och jag är helt slut. Kom och då jag direkt började städa rummet, skura, damma och damsuga. Nu är det som nytt. Efter det serverades en mumsig middag. Sen var det duschen som var mitt nästa steg. Sitter just nu med en koppkaffe och halvvågat hår, behövde en liten rast;) Haha. Just det, jag har även två dagars arbete nu. Ska bli så kul att komma tillbaka till barnen. Blev inringd av två tjejer som ville att jag skulle ta deras tider nästa vecka. Älskar verkligen att jobba! Konstigt men sant. Fick också reda på av älskling att dom vann matchen förut, grattis till dom. Nej nu får jag springa tillbaka och göra klart håret innan jag ska till pojken. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0