Efter en kväll

ph: jag - min dag
 

Dagen drar sig mot sitt slut. Det har varit en riktigt fin dag, har haft fullt upp hela tiden. Åkte till älskling vid 13.30 då han mötte upp mig och vi tog oss en promenad i solen. Efter en stund då hoppade vi på bussen och åkte hem till Matilda för att hjälpa henne att städa lite. Men farten i kroppen så blev vi klara fort och kunde bege oss till stan för att äta lite middag/subway. Satt där i dryga timmen då älskling var tvungen att åka för att han skulle ha träning. Jag och Matilda stannade kvar och köpte oss var sin varm choklad och sen bänkade oss nere vid vattnet. Satt där en stund och pratade då vi bestämde oss för att ta en kvällskaffe på Strandgatan, sagt och gjort! Klockan drog sig mot åtta och jag åkte hem. Nu sitter jag i sängen, kollar film och väntar på att älskling ska svara, får väl se när han gör det. 
 
Imorgon är det skola igen, redovisning som gäller halva dagen. Sen får vi se vad denna fredag kan bjuda på för skoj. Nu ska jag ta bort smink och bädda ner mig för att se på Pretty Little Liars. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0