En fin kväll

ph: jag
 
Detta var allt ett riktigt fint slut på dagen. Åkte in till staden och mötte upp min efterlängtade vän Matilda. Vi tog oss en liten promenad ner till Strandgatan och tog en kaffe. Satt där från kvar i sju till halv 9, efter det tog vi en promenad. Vi har fått prata av oss båda två och det var riktigt skönt, den tjejen är fantastisk. Tyvärr tar skolan upp sådan tid så vi ses inte så ofta längre, men det tycker jag att vi ändrar på. Vi har planerat invigning och lite så;) Efter några timmar med henne så körde jag en sväng och nu har jag landat hemma. Ska göra iordning lite kvällsmat och sen lägga mig och kolla Pretty little liars innan jag ska tänka på sängen. Vad har ni hittat på denna kväll? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0