En hård dag

ph: jag
 

Nu ligger jag i sängen och det är så skönt att äntligen få koppla av. Direkt efter skolan åkte jag ju hem, men låg stilla i ungefär en timme innan jag fick upp och stå för att packa väskan och lite skit. Sen drog jag mig till gymmet och körde mage/rygg med syster. Sen direkt hem, packa upp, laga mat, äta, in i duschen, och nu - SÄNGEN! Ska strax knäppa på ett avsnitt av Pretty Little Liars som jag säkert kommer somna till. Just det. Mamma köpte hem en chokladdryck idag, den som är på bilden som även innehåller proteiner men jag tror knappast att det är super nyttig. Men god är den iallafall! Så det är ett litet tips till er:) Nu ska jag krypa ner under täcket. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0