En plötslig, tillfällig flytt

ph: jag
 
Godkväll på er. Dagens pass på gymmet var riktigt jobbigt, armarna var helt slut efteråt och tränade konditionen i 20 minuter, det gjorde sitt också. Tröttheten idag har legat på toppen, ögonen vill bara stängas. Men jag höll mig uppe och köttade tills kroppen nästan gav vika. Syrran jobbade på riktigt bra hon också:)
 
Väl hemma så var det raka vägen ut för att få någonting i magen. Det är så att dom har hittat mögel i vårat kök hemma hos mamma så det är utrivet, golvet är upprivet också, skåpen är borta, varken kyl eller frys finns just nu så det blev en tillfällig flytt till pappa för min del. Tror jag blir kvar här tills fredag eller någonting, men det har jag ingenting emot. Ser fram emot att se resultatet också eftersom att vi även ska få nytt golv. Spännande. 
 
Nu ska jag springa till köket och äta mysig kvällsmat med familjen här hos pappa. Det var några år sedan jag gjorde det sist så det ser jag fram emot. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0