Godmorgon

ph: jag
 
 
Godmorgon. Ännu en dag så vaknar jag av att solen lyser mig i ögonen, underbart. Dock har jag vaknar lite för tidigt idag tycker jag. Sitter iallafall i sängen och tänkte äta lite frukost innan jag går upp och hämtar morgonkaffet. Är så himla trött idag. 11.45 så drar min körlektion igång och ja, jag är nervös som bara den! Men det ska nog gå bra. Efter den ska jag tillbaka och vänta på älskling för att prata med honom en stund och sen vet jag inte riktigt hur min dag ser ut. Någon gång ska jag hinna med träningen, men vi får väl se när det blir. Nu ska jag kolla på Pretty Little Liars. Hedå

Kommentarer
Postat av: Mäx

Så jävla sööööt:)

2013-03-27 @ 09:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0