Godmorgon fina söndag

ph: jag
 
 
Godmorgon. Jag blir så lycklig när jag går upp på morgonen, tittar ut och ser detta. Vårkänslorna bubblar i kroppen och jag kan inte göra annat än att le. Dock vet man ju aldrig vad som händer nu i mars, snön skulle lika gärna kunna komma tillbaka, man vet aldrig här! Men nu njuter jag iallafall. Älskling ligger ännu och sover så jag tänkte kika på en film och sen göra mig iordning lite smått sådär. Efter det göra frukost till oss och försöka få liv i honom. Vid 13.00 idag skulle vi kika på fotboll, tror pojkens lag spelar eller vad det var. Vi får väl se om det blir någonting med det, ibland kan det ju vara svårt att vakna sådär tidigt på en söndagmorgon, alla är ju inte som mig;)  Nu ska jag ge mina djur lite mat, och sätta på kaffe. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0