Godmorgon Fredag

ph: jag
 
Godmorgon vackra dag. Har ni sovit gott? Även om jag somnade sent och vaknade en halvtimme sent så känner jag mig hysat utvilad. Sen är det ju fredag också. Så idag gäller skola som vanligt, sen ett kort pass på gymmet, efter det hade jag tänkt träffa älskling men han kunde inte idag, så jag vet inte vad jag ska göra faktiskt, men vi får väl se. Det kanske blir en hemma-liggar-fredag. Imorgon ska jag och älskling iallafall iväg på tatueringmässan, sen får jag äntligen sova med honom igen, och på söndag så avslutar vi denna helgen med en bio:) Hur bra låter inte det på en skala 1-10?:) Nu ska jag ta på mig och åka till skolan. Ha en kanon dag. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0