Godmorgon kylan

ph: jag från några dagar sedan
 
Godmorgon. Igår somnade jag INNAN 22.00, men ändå är jag ännu hur trött som helst, men det är väl såhär det är på morgonen. Det är även veckans tråkigaste skoldag, alltså torsdag! Efter skolan så är det gymmet som gäller för mig, mage/rygg idag, samt kondition. Sen åker jag direkt hem, hoppar in i duschen och fräschar till mig igen. Ikväll ska jag försöka ta mig in till Vänersborg där älskling har match, ska bli kul att se. Även kylan. Hoppas på att mamma kan följa med mig bara så jag slipper ta en hemsk buss dit! Nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och sen packa klart mina saker så jag hinner till skolan i tid. Hörs ikväll. Ha en bra dag, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0