Godmorgon stress

ph: jag
 
Godmorgon. Sovit gott?  Det har jag men ändå är jag trött. Morgonen är väl sådan. Vaknade även försent, vilket betyder, sluka kaffet, sätt upp det hemska håret i en snabb toffs, ta dom första kläderna jag ser, trycka i sig gröten och springa typ. Idag ska jag sitta i studion halva dagen då några tjejer kommer till skolan för att spela in. Det ska bli kul tycker jag. Efter skolan blir det förmodligen träning för mig, vi får se. Ikväll ska jag hem till älskling, stannar även där inatt. Så jag längtat efter att få mysa hela natten med honom! Jag bloggar när jag är hemma igen, tiden drar ihop sig, dags att borsta gaddarna och sen rusa. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0