Jag hatar och hatar sen hatar och du vet varför

ph: jag
 
Godmorgon. Idag har verkligen ingenting hänt som ska vara rätt hänt. Jag är så trött på vissa människor, folk som ska tveka, vända på allt, folk som inte ska ställa upp, folk som man bara passar för när saker gått snett, folk som vänder ryggen, som svär och spottar på än, folk som glömmer att det finns andra.. Ja jag är så jävla trött på folk!
 
Så nu ska jag kolla ett avsnitt av Pretty little liars och sen gå ut i min ensamhet, kanske kika i affärer eller bara gå, jag vet faktiskt inte. Man får ju passa på att visa sig ute nu när solen lyser så härligt. Dock är det ännu inte så varmt som man önskat men sålänge solen är framme så ler jag. Ha en bra dag. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0