Jag kommer och går

ph: jag
 
 
Hej på er. Egentligen skulle jag varit på gymmet nu men fick reda på av mor att vi får en bandet igen som nu går att springa på. Så det blir en timmes löpning lite senare ikväll. Kände att gymmet inte var min plats, då jag inatt drömde helt cp så jag sov rätt lite, huvudet bombas, mycket att tänka på och ska träffa min kära vän Matilda om en stund. Kom som sagt hem från älskling för en stund sedan, sov där inatt. Nu dröjer det ett tag innan vi ses känns det som eftersom att han ska lana.. Men men, får göra annat roligt, kanske en tripp till en annan stan, funderar på en liten grej men avslöjar ingenting just nu, men går det som jag vill så hoppas jag på att brudarna är redo;) nu måste jag slänga på lite färg i ansiktet och sen göra mig redo för att åka. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0