Man behöver inte stå för att man ler

ph: jag
 

Det var längesedan känns det som. Datorn gick sönder men pappa fixade den åter en gång, så nu är jag tillbaka. Dagen har varit helt okej. Skolan gick fort, efter den åkte jag till älskling och myste, blev så glad av det. Sen var det ensam promenad runt kanalen i två timmar nästan innan mor kom och hämtade mig. Vi tog en tur till Uddevalla med bror min. Vi både övningskörde. Hittade ingenting roligt där, eller jag fick med mig en sak till mina skor så att dom håller sig snygga;) Ska jag vara ärlig så hittade jag en massa men jag kunde inte köpa sakerna för pengarna tillåter inte. Har ju en resa till Stockholm framför mig som går på en del så nu får jag ta och spara mina pengar. Nog om det. Väl hemma igen så har jag nu gjort mig klar för sängen och ska kolla på en film innan jag somnar. Jag hoppas ni haft en bra dag. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0