Mitt mål

Jag har satsat mycket på strech, men jag har varit väldigt dålig på det. Min kropp har väldigt lätt för att bli kall och stel nu under vinter tiden, men jag är påväg tillbaka. Ni har ju sett några bilder. Bilderna ovan visar vad ett utav mina nästa mål är. Så nu kör jag igång igen, ska stretcha VARJE dag, riktigt och noggrant. Önska mig nu lycka till för det lär jag behöva.
 
Kom hem för ungefär en timme sedan. Har hunnit med att äta frukost samt tagit en skön dusch. Träningen gick kanon. 30 minuters kondition och sen all fokus på armar och bröst. Var riktigt slut i kroppen efter detta passet. Just det, jag och älskling var även iväg till körskolan och bokade in riskettan. Tänkte ta den på torsdag men tyvärr så var det fullt då, så det fick bli den 28:e. Imorgon har jag sovmorgon och börjar inte förens 12 men jag tänkte ändå komma i säng rätt tidigt. Tänkte ladda ner en film och kolla på den när den är klar så får vi väl se när jag slocknar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0