Påsk!

ph: jag - syrran ville inte vara med på bild, hoppas det duger nu. kolla även brorsans min, så söt hahaha
 

Nu har vi ätit påskmiddag, efterrätt, gått på skattjakt, skrattat och ätit massor av godis. Vi är inte så jätte mycket för att fira påsk direkt, det var större när man var liten, då man ritade hela dagen, målade ägg och tog på sig påsk-kärring-kläder och gick ut för att knacka dörr och ge bort påskbrev. Jag är nöjd faktiskt och man märker att barnen har gått och blivit stora, (jag och syskonen). Nu sitter jag och älskling i sängen och smäller i oss godis i hopp om att någonting snart ska hända. Vi har absolut ingenting att göra och båda har tröttnat på att sitta inne på samma plats känns det som. Vi tänkte att vi skulle träffa David och Lisa sen OM dom kan, dom är också iväg och firar. Men vi får se vad kvällen vill bjuda oss på, annars tar lugnet över. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0