Så sa vi

ph: jag - Bilder från studion idag

Vilken härlig dag! Skoldagen gick ut på att sitta i studion och spela in två tjejer som gjorde en cover på en låt:) Riktigt kul måste jag säga. Efter skolan blev jag hämtad av mamma, åkte hem till pappa, slängde mig i duschen och sen fick jag äntligen i mig lite smaskig mat. Nu har jag precis druckit upp mitt kaffe och tjötat lite med pappa. Ska om en liten stund packa ner lite saker och åka till älskling. Har ingenaning om vad vi ska göra, ha en lugn kväll antar jag. Vi får väl se vad kvällen vill bjuda oss på. Kan tänka mig att det blir en innekväll. Tar inte heller med mig någon dator så vi hörs imorgon igen. Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0