Träning - motivera dig själv

ph: jag
 

Det gör mig så glad. När jag tittar tillbaka på bilder. Mitt första mål med träningen var att bli mindre, få bort fett, jag har lyckats. Jag är mycket mindre nu, men påvägen så skapade jag ett mål att också bygga väldigt mycket muskler, samt bli vig. Mitt mål har jag inte nått än men jag är påväg. För ett år sedan hatade jag mig själv, äcklades av min spegelbild, idag.. Det kan bli bättre, jag är påväg och jag har mitt mål. Jag kan se mig i spegeln och vara stolt, jag får höra från andra att det syns att jag förändrat min kropp bra, jag kan motivera mig själv. Jag är riktigt stolt över vad jag gör! Jag trodde aldrig att jag skulle klara av det för ett år sedan, jag trodde verkligen inte på mig själv, men se så fel jag hade!
 
Tveka aldrig på dig själv, det du vill det kan du göra! Du är starkare och du klarar mer än vad du tror, bygg upp ditt tålamod bara för det tar tid. Sålänge du har viljan så går det. Se på mig, jag är inte långt från mina mål. Jag började som osäker, tveksam, svag med en uselt självförtroende. Idag står jag rakryggad, stolt, har ett självförtroende, jag tvekar inte på att JAG KAN för jag vet att det jag vill det klarar jag av även om det kan vara tufft, jag ger inte upp, och jag ÄLSKAR det jag gör. Jag tror även på mig själv, det gör så himla mycket.
 
Så klarade jag det så klarar DU det. :) Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0