Vi kan inte veta

ph: jag
 
Godmorgon. Somnade rätt tidigt, innan 00.00 tror jag. Dock har jag vaknat 5-6 gånger under natten. Idag skulle jag egentligen ha åkt och kollat på älsklings match som är 13.00 om jag inte minns fel, men har ingen som kan köra mig så jag får hoppa den. Det känns inte bra att göra det och jag känner mig hemsk, men men:( Ska iallafall ta på mig träningskläderna nu och åka till gymmet med syrran för att biffa på mage och rygg lite tänkte vi. När jag kommer hem igen så ska rummet städas lite lätt. När älskling är tillbaka i Trollhättan så är jag redo för att träffa och mysa med honom, saknar det sååå mycket :( Nej nu måste vi ta och komma iväg. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0