vissa faller även om dom ler

ph: jag i torsdags
 
 

Nu har jag gjort mig iordning lite smått, hjälpt syrran att städa sitt rum. Så nu vet jag inte riktigt vad man ska göra. Sitter och väntar på att älskling ska svara mig på lite frågor om vart i hela friden jag ska åka när jag väl kommit till Alingsås. Får väl se om han väljer att svara då. Humöret sjunker just nu. Blir så irriterad på vissa när man försöker peppa och hjälpa till, så får man bara dryga och sura miner tillbaka, är så fruktansvärt trött på det. Det enda jag gör i mitt liv är att hjälpa till, lösa saker och göra saker osv men man blir fan inte tackad för det. Att någon bara säger " tack " eller skriver det känns som ett bortkastat ord, man kan gärna få visa vissa saker, utan att stöta bort. Som sagt så finns det människor till exakt allt, tråkigt nog. Men vi får väl se hur dagen slutar.
 
Skulle egentligen gått in till stan med syrran för att inhandla till älskling men tar det på vägen till Alingsås, orkar inte springa iväg nu. Så istället knäpper jag på en film och gör ingenting som jag egentligen skulle. Hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0